Utvilad

Skönt att känna sig utvilad för en gång skull..
Har faktiskt sovit väldigt bra inatt, minns knappt att jag varit uppe och kissat..
Tack bebis, för att du lät mamma sova inatt!

Vaknade av att katterna busade med någonting runt sju imorse, då hade jag inte ens märkt att Fredriks klocka ringt eller att han hade gått till jobbet.
Så jag gick upp, tog ifrån katterna "leksaken" (som var en kapsyl) och gick tillbaka till sängen - och somnade faktsikt om - utan problem.

Sen vaknade jag igen runt nio, var ganska pigg men kände av en begynnande huvudvärk så jag bestämde mig för att försöka sova bort den.. sagt och gjort, jag somnade om igen.
Vaknade igen runt tolv då Fredrik ringde och ville prata lite.. sen dess har jag mest legat och degat i sängen, slumrat till nån minut för att sen vara vaken igen..

Till slut gav jag upp - och nu är det dags för frukost/lunch innan jag beger mig till jobbet.
Skönt att bara jobba fyra timmar ikväll, och sen veta att man har låång helg. :)

..och den där huvudvärken.. den gick inte bort. :(

Så ett par Alvedon och förhoppningsvis en lugn kväll på jobbet, sen är jag kanske normal igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0