Tidig morgon..

Vaknade tre minuter innan klockan ringde och var hyffsat pigg.
Tillräckligt pigg för att gå upp direkt, stänga av alarmet (så jag inte skulle väcka Fredrik) och kila ut till tvättstugan.

Så nu, klockan 07.39, väntar jag på att första maskinen tvätt ska bli klar, så jag kan lägga in maskin nr 2, så att jag kan packa väskan till kryssningen. Funderar på om jag ska ta en promenad ner till ICA sen också.. och köpa spray.. kan inte leva utan spray just nu - mitt hår har ett helt eget liv..

Fredrik lär väl, så länge jag inte väcker honom, sova som en stock tills Jenny ringer för att plocka upp honom. Dom (eller egentligen bara Fredrik) ska kolla till fåren inne i stan - men Jenny (hans syster) erbjöd sig (tror jag) att följa med och dessutom köra oss till bussen senare i eftermiddag. TACK TACK!

Vet inte när han kom hem igår kväll/inatt - men hem kom han iallafall..
Pratade med honom strax efter midnatt och då satt han på MAX och skulle sen gå hem.. Så det kan ju inte ha blivit så sent.. Men dom hann nog med några öl iallfall, kanske en och annan shot/whisky också - för hela sovrummet luktar bakfylla.. Känns lovande inför en kryssning..
Men men.. det är hans problem om han är bakis idag..

Jag är iallafall (om än väldigt trött - jag kanske hinner sova nån timme innan jag måste göra mig iordning för att åka) toktaggad inför resan. Ska bli så himla kul att få träffa allas karlar. :)
Se vad det är för stjärnor tjejerna har valt..

Nåväl.. tvätten borde vara klar - så det är väl bara att gå ut och lägga i nästa.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0