Sport, sport och åter sport

När jag träffade Fredrik var jag så fashinerad av att han nästan aldrig kollade på sport.
Självklart, precis som mig, kollade han ju på viktiga fotbollsmatcher osv men det var aldrig något blippande mellan kanalerna för att se på fjorton olika sportprogram (som egentligen visar samma sak).
Och jag tyckte att det var så himla skönt. Och det kändes mera värt att faktiskt titta på sport nån gång då och då.

Men nu.. jag vet inte vad som har hänt..

Det är sport på den här förbaskade teven konstant.
Sport på fyran, och när det är slut, så byter vi till ettan och kollar där. Sen har vi ju tv4sport också och där kan vi ju titta.. 8an kanske visar lite fotboll, vi byter och tittar där..

Suck!

Nån måtta får det väl vara?

Det går ju aldrig att planera för att titta på ett program.
För det skulle ju kunna vara sport på tv..


(missförstå mig rätt.. jag tycker också om sport.. men det får väl finnas gränser?)



och ja.. jag älskar honom ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0