Produktiv dag - verkligen!

Hur bra tror ni det gick?
För mig att ta mig i kragen och resa mig ur sängen, ta på mig kläder och skaffa mig ett liv? :P
Sådär va.. Klockan är nu 14.23 och jag ligger på samma ställa fortfarande.
Men jag har gjort massor.. typ.

1. Jag har pratat med min syster i telefon.. (och då var jag faktiskt uppe och gick lite.. det ekade så hemskt inne i sovrummet - måste få upp nånting på väggarna här inne alltså.. eller kanske en matta?)
2. Jag har hittat ytterligare en intressant gravidblogg att läsa - samt länkat den.. Gå in och läs, vettja.
3. Jag har hämtat posten som damp ner på dörrmattan för ca tre timmar sedan, samt öppnat den - trots att ingenting var till mig.. men jag frågade faktiskt först.. :)
4. Jag har pratat med Fredrik i telefon säkert sjutton gånger under dagen.. jag tror att han har ungefär lika tråkigt på sitt jobb, som jag har här hemma.
5. Jag har planerat (i huvudet förstås) vad jag ska ha på mig ikväll, hur jag ska ha håret och hur jag ska sminka bort den förbaskade tröttheten och finnarna som har uppkommit under graviditetens gång..
och slutligen..
6. Helt allvarligt funderat på att göra allt som står i min makt för att få massvis med nya läsare till bloggen.. men gett upp ganska fort.. Skulle aldrig orka hålla igång som dom gör - dom där "riktiga" bloggarna..

Men men.. nu kanske inte ni tycker att det här är särskillt stora bedrifter som jag har utfört.. men jag måste säga att ni har fel.. Det har krävt mycket tid, och ork.. så nu måste jag nog lägga mig ner och vila lite..
Haha.. skämt åsido.. jag måste nog gå upp snart, på allvar..
Hur ska jag annars hinna göra mig klar inför kvällen..

Det vankas ju middag och eventuell utgång på "nya" klubben ikväll.
Måste helt enkelt se hur det har blivit.. om det är något att hänga i julgranen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0