Blogg från badkaret..

.. visst är det underbart att ha bärbar dator?
Nja.. helt bärbar är den ju dock inte.. batteriet är helt värdelöst så den måste ALLTID vara kopplad till eluttag.

Men den är ju iallafall flyttbar.. hehe

Så.. nu har jag förflyttat mig från sängen, äntligen..

Bada står på schemat, snart kommer Fredrik, sen blir det piff och uppladdning.
Ikväll ska vi ha skoj!

Och, eftersom jag inte sagt det ännu..
Grattis Mange!
(anledningen till middagen ikväll.. han fyller ju för tusan 25 idag!)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad roligt att vi har BF så nära varandra!!

grattis till miraklet i magen, det är verkligen en underbar gåva vi har fått =)



kram!

2009-09-11 @ 18:01:22
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Mamma

Idag har du varit produktiv- i ditt skrivande. Det är ju det jag säger - att du har skrivandets gåva! Puss på dig!

2009-09-12 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0