Bit ihop

Jag tror att min bebis bestämt sig för att jag inte ska jobba längre..
De dagar jag är ledig är h*n ganska lugn, och låter mig sova på nätterna osv.
Men så fort jag ska jobba, så håller h*n igång hela nätterna, skickar upp mig på toa var femte minut och bråkar som en galning under morgonen när man gör sig iordning.
Som nu.. nu har h*n varit ganska lugn hela morgonen (trodde väl att jag var ledig idag) men nu när jag ska göra mig iordning för att gå till bussen, så bråkar h*n för fullt.. kickar och slåss.
Och "on top of everything" så har förvärkarna dragit igång igen.. suck..

Man kanske borde lägga in numret till förlossningen?
Just in case, liksom?

Jag har iallafall skickat ett mejl idag, som jag hoppas på att få ett positivt svar på.
Isåfall kanske inte livet kommer kännas lika jobbigt..
Men fram tills att svaret kommer, så håller jag tummarna och biter ihop.


Ikväll blir det till att mysa i soffan med gurk- och paprikastavar och dip framför Idol. Can't wait!

Men nu är det dags att klä sig för jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0