Nya prioriteringar..

Hej allihop!

Som ni förstår är det mycket som händer i våra liv just nu.
Varenda minut går åt till vår underbara lilla tjej.
Vare sig det är mat, blöjbyte eller allmänt mys det handlar om..

Bara att sitta och titta på henne kan ta en hel dag.
Hon är ju så himla vacker, så söt och charmig..

Har aldrig riktigt förstått de som säger att man inte vet vad kärlek är förän man får barn..
Men nu vet jag. Det finns ingenting jag inte skulle göra för henne..

Det kanske kommer dröja lite tills bloggen kommer igång ordentligt igen.
Men just nu känns det som att jag har viktigare saker att ägna mig åt.


Tack för alla gratulationer!

Och tack älskade Fredrik för att du är världens bästa pappa!!
Neija och jag kommer sakna dig nästa vecka, när du börjar jobba..

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mormor Ia

Det förstår vi allt. Har gått den vägen själv, så jag vet. Kam till er alla o var rädda om er.

2009-10-31 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0