Lunch med pappa

Pappa kom förbi och vi promenerade ner till Heidenstamstorg och åt pizza. Mums!
Blev en hel del diskussioner angående bebisar, uppfostran, familjeliv osv..
Väldigt trevlig pratstund över en bit god mat.
Promerade hem igen och skulle bjuda på kaffe, men då kaffebryggaren är obrukbar och pulverkaffet var slut så fick det bli te istället.

När han åkt hem (för ca 20 minuter sedan) gick jag ut till tvättstugan och bokade tid - måste ju hinna tvätta våra kläder till kvällen, samt sängkläderna som jag rivit ur sängarna under mitt städande av sovrummet.
Som tur var så fanns det tid direkt, så nu ligger första maskinen inne och borde vara klar om ca 20 minuter.
Har sedan dess dammsugit sovrummet (och även hallen fick sig en omgång till) och hade tänkt torka golvet.
Men så slog det mig att golvrengöringsmedlet tog slut igår och att jag inte köpt något nytt (hade ju kunnat göra det när jag ändå var nere på torget? men har man minne som en guldfisk så har man)

Nu hade jag iallfall tänkt att jag skulle slänga mig in i duschen, och börja göra iordning mig inför kvällen.
Vill inte behövs stressa sista minutrarna innan vi ska åka och inte känna mig helt nöjd med resultatet.

Så, kanske hinner uppdatera er mer innan kvällen, men annars så hörs vi imorgon!

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0