Lördag

Lördag igen då, och en ny vecka börjar, graviditetsvecka alltså. :)

Idag ska vi på dop 10.30.
Lilla Tuva ska få sitt namn "på riktigt" och invigas i den svenska kyrkan.
Det ska bli trevligt, det är alltid så mysigt med dop.. sen är det ju skönt att kunna få lite tips och ideér tills det är våran tur.. och dit är det ju inte såå långt..

Efter dopet så har Fredrik lovat att vi ska kika på något lopp, eller liknande som hans kompis (mina också numer) springer i, och efter det ska jag se om jag har någon ork kvar för att ta mig till Stockholm och Daniella.
Det är ju tjejkväll där ikväll - och jag vill väldigt gärna vara med, men jag känner redan nu att jag nog inte kommer att orka..

Energitjuv! (bebis alltså)

Ifall det inte blir någon Stockholms tripp så skulle nog Niclas och Sara (Tuvas föräldrar) komma förbi på middag och Niclas skulle nog ta med sig sin kamera så vi kan ta snygga magbilder.
Börjar ju bli lite halvpanik med det nu, känner jag.. eftersom bebis kan få för sig att ploppa ut närsomhelst from nu och 21 (+14) dagar framåt.

Anyway.. hur kvällen slutar visar sig.
Nu ska jag försöka samla energi nog för att ta mig igenom dopet till att börja med. =)

Hoppas alla ni har en kanon lördag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack! Fast du har ju redan ett jättesnygg!

Jag är bara värsta amatören! ♥

2009-10-17 @ 22:59:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0