*elvetes, j*vla, *** vad ont det gör!!!

Vaknade kvart över tre inatt, för att jag inte stod ut längre.
Varenda rörelse kändes som att hela höften skulle hoppa lös..
När jag sen skulle försöka förflytta mig så gjorde ju inte det saken bättre. SMÄRTA kan jag säga!!

Lyckades till slut, efter mycket om och men slumra till en liten stund på soffan, och när jag sen försökte ta mig upp, så kunde jag knappt röra mig.. och nu kan jag inte ens gå ordentligt.. jag går som en gammal gumma, och ÄNDÅ gör det fruktansvärt ont!! Att böja sig är ju inte att tänka på, och att jobba imorgon??!!

Kommer ju aldrig att gå!
Jag kommer till att börja med inte kunna ta mig till jobbet utan att börja grina.
Och att sen sitta på den där stolen och (utan att jag egentligen tänker på det) vrida sig några millimetrar varje gång någon handlar.. =(

Ahhh!!!

Jag vill inte ha ont!!!
kom och hjälp mig någon.. =(

Kommentarer
Postat av: Jan-Erik

Stackars Dig.

Jag kollade i läkarboken, och foglossning drabbar mest dem som har kommit långt i graviditeten. Så du tar ut den i förskott, kan man säga

2009-06-02 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0