"Hej, jag svalde en fotboll.."

Tog lite bilder på magen igår.. och jäklar vad den ser ut som en liten boll.. Man skulle ju kunna tro att jag har svalt en hel, uppblåst fotboll.
Tycker nästan att den börjar likna Hannas mage lite, när hon väntade Viggo. Inte sant, raring? Boll, boll.. hihi

Anyway.. Har haft en ganska smärtfri vecka.. inga större problem förutom lite sömnsvårigheter. Det är ju inte det lättaste att hitta en bekväm sovställning ska jag tala om.. haha. Och det värsta är, att hittar man en som känns bra, så tar det ca tio minuter innan h*n där inne flyttar sig till just den delen av magen, och så var det plötsligt inte så bekvämt längre.. =)

Idag är jag ledig - fruktansvärt skönt.
Och dagen ska spenderas i den stora metropolen, Enköping, tillsammans med bästaste moster Hanna.
Nu har jag precis vaknat, så innan jag kan bege mig så måste jag vakna lite till, ta en dusch, klä på mig samt stoppa i mig lite frukost. Så min plan att vara inne hos henne till 11-12 känns nästan bortblåst.. Men men, man måste ju passa på att vila också - när man kan. =)

Vad kvällen erbjuder, vet jag inte.. funderade på om jag skulle få med mig min underbara karl ut och äta middag ikväll. Länge sedan vi gjorde något bara vi två.. skulle kunna vara lite mysigt, tycker jag. =)
Ska klura lite, kika på ekonomin och se vad vi kan ordna.

Men, men.. nu ska jag hoppa in i duschen.

Åh, just ja.. här kommer min lilla fotboll.. =)




Bjuder även på mina första helkroppsbilder.. =)

     

Kommentarer
Postat av: Shonna

Du e så himla superfin gumman!!! :D

2009-08-28 @ 10:34:16
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Kan knappat fatta att det är lillstrumpan på bilderna... Du är så söt gumman!! Vill också ta bilder på dig!!

Puss och kram

2009-08-30 @ 18:27:40
Postat av: Hanna the maschmallow

Little Baby wobble wobble Haha!



Ja du det ser verkligen ut som viggo´s mage, ungefär samma vecka också. Roligt. :) Då vet du ju kanske vad som väntar närmaste veckorna, haha



Du e så fin stumpan,. snart ses igen! Puss!!

2009-09-01 @ 09:34:44
URL: http://homeofhanna.blogg.se/
Postat av: Familjetankar

Hitta precis hit, så lämnar ett avtryck. Vilken fin mage du har:) Här blir det bebis i slutet av oktober, eller det är beräknat då iaf:)

2009-09-04 @ 19:06:49
URL: http://familjetankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0