Toknervös..

Om sju timmar ska jag gå upp för att göra mig iordning för min introduktion på mitt nya jobb.
Och jag är sjukt nervös.. vilket verkar helt knäppt med tanke på att personen som ska lära upp mig är en gammal fotbollskompis och en person som jag har handlat av hur många gånger som helst..

Om det är nån butik som jag inte borde vara nervös för att gå till så borde det vara ica i örsundsbro..


Det gör ju ioförsig inte saken bättre att jag inte fått ett enda uppmuntrande ord från min karl idag..
Han lyckades hålla sig hemifrån i ca 15-16 timmar i sträck idag..
Är jag verkligen så hemsk att umgås med så inte ens min pojkvän vill göra det?


Åh, det ska verkligen bli hur skönt som helst att börja jobba igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0