Sista lediga dagen..

Ja, det lät ju drastiskt men.. det är ju iallafall sista arbetslösa dagen, för imorgon ska jag introduceras på ICA och skriva på kontrakt.. så efter imorgon är jag inte arbetslös - utan anställd.
Måste komma ihåg att ringa till arbetsförmedlingen också, och berätta att jag har fått jobb! =)
Känns fortfarande helt sjukt.. jag har inte riktigt fattat det ännu känns det som.. det går väl in när jag kliver upp klockan 6 imorgon bitti.. suck suck. =)

Anyway.. sista dagen som arbetslös spenderas så som många andra.. i soffan framför tv och dator, i hopp om att bli mindre uttråkad.. =(

Nåväl.. snart är det ju slut..
För, imorgon har jag ett jobb!!


För övrigt, så hatar jag att nysa..
Varje gång jag nyser - framför allt om jag ligger ner, så hugger det till så inni h*lvete i ligamenten runt livmodern.. satan vad ont det gör.. känns ungefär som att nån tryckte in två vassa knivar på var sida om livmodern.. AJ AJ!!
Men men.. vill man ha bebis får man lida pin.. =)

Idag går jag in i vecka 16 (månad 4) samtidigt som våran (min och Fredriks) gemensamma vän, Sara, kliver in i vecka 40 och alltså börjar bli redo för att ploppa ut sin lilla tjej. Vi hoppas hon kommer snart, så vi slipper vänta i övertid - så som vi har gjort på Cillas lilla groda nu..
Hon skulle kläcka 3dje maj egentligen, och ännu har det inte hänt någonting.. men jag hörde igår att om det inte har hänt något inom de närmaste dygnet, så kommer dom att sätta igång henne.. så lilla grodan får komma ut till oss nån gång. Vi längtar efter alla dessa bebisar..

Haha.. och jag har fortfarande massor med tid kvar.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0