Partypooper

Skulle egentligen ha gått på fest ikväll.
Danne fyllde år i veckan och ikväll skulle vi fira med fest och utgång, men partyhumöret var inte direkt på topp.
Så jag blev kvar hemma.. lyckades efter mycket om och men få Fredrik att åka dit iallafall.

Kändes som att jag bara skulle förstöra stämningen för alla om jag hade gått dit.
Gravidhormoner som kokar, allmänt svullen och trött.
Plus att jag, trots goda försök, varken hittade kläder som jag trivdes i eller fick håret att göra som jag ville..

Så nu sitter jag här, ensam hemma och kollar på den sämsta Andra Chansen tävlingen någonsin..
Nåja, sålänge Lili och Susie inte går vidare till final så är inte kvällen helt förstörd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0