Bortskämd, eller bara ompysslad?

Jösses vilken huslig karl jag har..

Imorse kom han ju hem med nybakta frallor osv till frukosten. Som om det inte vore nog så har han spenderat resten av dagen med att pyssla - om mig och i lägenheten. :)

Han har tvättat sedan elva ungefär, blivit ett antal maskiner, och ännu mer rena kläder - fantastiskt!
Han har diskat två maskiner med disk - (ja, jag förstår inte hur två personer kan samla på sig så mycket)
Och snart ska han laga middag..

Och vad har jag gjort idag?

Legat på soffan eller i sängen och jäst, kollat på tv, läst lite bloggar, surfat lite på facebook osv.
Med andra ord.. INGENTING!



Har jag sagt att jag älskar honom?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! :) vad kul att du hitta min blogg, ska bli jätte kul att följa din när ditt datum är så nära mitt. hur har din graviditet varit då? :) Grattis till din lycka! Kram Sofie

2009-09-13 @ 20:37:36
URL: http://sofiejennyvesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0