Inte ens katterna vill vara med längre..

Hur sjutton kommer mitt liv se ut när bebben har kommit?
Förhoppningsvis tio gånger roligare än hur det ser ut nu iallafall.. suck, jag är ju nästan tragisk på mina lediga dagar..
Prick klockan 8.00 vaknade jag idag.. och inte bara vaknade, gick på toa och slumrade till igen, utan jag har alltså varit snuskigt pigg sedan klockan 8.00.
Nu, är klockan 11.57 - nästan 12.00 och jag har fortfarande inte gått upp ur sängen (mer än dom typ tolv gångerna jag varit tvungen att kissa) eller klätt på mig.. tragic!

Jag har alltså legat i sängen och gjort.. i stort sett ingenting i 4 timmar snart.. suck.. :(

Den första timmen eller så hade jag ju visserligen sällskap, vilket gjorde det hela lite mysigare, men nu har tillochmed katterna ledsnat på att bara ligga här i sängen och göra absolut ingenting.. borde jag följa deras exempel kanske?

"Men det står att man ska vila så mycket man kan när man är gravid, låt kroppen slappna av och samla kraft inför det som komma skall.. " Jojo, visst.. men man kanske inte behöver gräva ner sig i sängen totalt?

Snart ser väl min säng ut som i reklamen för Friends. Ni vet han lilla, lilla killen som med stor möda tar sig upp ur sängen på morgonen, och det är som ett stort hål där han har legat.. så kommer det se ut i min säng.. HA, vem försöker jag lura? Så ser det redan ut.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0