Godmorgon världen!

Godmorgon allihop!

Igår kväll var vi hos Fredriks farmor och åt kräftor.. supergott!
Hon hade dukat så fint när vi kom och bakat äppelpaj till efterrätt.. tror nog aldrig att jag varit så mätt!
Även fast jag var mätt efter en ganska kort stund så fortsatte jag proppa i mig..
Det är ju inte direkt mycket plats kvar i magen just nu, så man får trycka i sig.. och man måste ju, när det är så gott.. hehe.

Anyway, vi kikade lite på Idol och jag lånade hennes massagestol..
Shit va skönt det var.. har haft så otroligt ont i ryggen hela veckan.. och nu imorse.. inget ont alls. :)


Idag blev det en tidig morgon, trots att jag egentligen hade kunnat sova många timmar till.
Fredrik ligger dock kvar i sängen, vaken tror jag, men han ligger och drar sig lite.
Han ska ju spela match om några timmar, så det är bara att passa på och vila.
Jag ska såklart, som den fotbollsfru jag är, kila ner och titta när han spelar, stötta och heja!

Sen ikväll, får vi se om det blir fest eller om vi bara stannar hemma och degar.

Nu ska jag fortsätta mysa med katterna och slökolla på MTV-VMA's

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0