Frukost (nästan) på sängen

Vaknade för en dryg halvtimme sedan av att Fredrik låste upp ytterdörren.
Gissa om jag blev snopen.. var har han varit liksom?
Då har han vaknat en halvtimme före mig, och åkt iväg för att köpa frukost.
Nybakat bröd, bacon, frukt och grönsaker till pålägg.

Man har det ju ganska så bra ibland. :)

Det blev inte så jättekallt som jag trodde under matchen igår, men jag är ändå glad att jag klädde på mig ordentligt.. Blir lite roligare att sitta stilla om man inte fryser.
Dom vann iallafall matchen, och raringen var jätteduktig!

Efter matchen körde vi hem Fredriks farmor som också varit och tittat, tog en kopp kaffe med henne och hennes syster som var på besök, och sen åkte vi ut till Fjällnora och åt middag.
Kom hem strax efter elva och däckade i sängen nästan direkt.


Idag ska vi försöka vara lite duktiga och få nåt gjort inne i barnrummet, samt rensa ur förrådet ute i trapphuset så vi får plats med lite grejer där också. Får se om vi kommer orka, eller om vi bara tar en heldag och myser.. :)


Nu är frukosten klar.. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0