Förvärkar och tandläkarbesök

Inatt var det full aktivitet på både mig och magen ska jag tala om.
Var säkert uppe och kissade 25 gånger inatt och lagom som jag lagt mig i sängen igen, så kröp det i benen så jag var tvungen att gå upp och gå lite - vilket resulterade i att jag blev kissnödig igen.. och så höll det på. HELA natten.
Så jag var ju lagom pigg och utvilad när klockan ringde imorse.. fy fan!

Men men, det var bara att bita ihop, försöka få upp ögonen och ta mig till bussen för att åka till jobbet.
Sagt och gjort.. Väl framme så flöt dagen på som vanligt.. det var en ganska lugn dag på jobbet, inte så mycket kunder och inte så mycket post.. skönt.

Men magen däremot.. där har det varit fullt upp.. och är fortfarande.
Jag har haft förvärkar heeela dagen.. nästan så jag har förväntat mig att vattnet skulle gå vilken sekund som helst.. men så har inte varit fallet.. Bebben och kroppen övar väl bara lite.. :)

Efter jobbet gick jag till tandläkaren - första besöket på 4-5 år.. :/
Det var på tiden.. men tandläkaren var nog lite imponerad över mina tänder ändå, för de enda "felen" var min trasiga framtand (som är den stoora anledningen till att jag gick dit) och en gammal lagning som släppt lite. Han lagade båda två, rakt upp och ner.. så slapp jag ett till besök. Tack doktorn!

På vägen hem kände jag mig allmänt dåsig och seg.. nästan vimmelkantig.
Och samma sakund som jag kom innanför dörren, hade gett katterna mat och satt mig ner för att vila så började jag toksvettas, tyckte att varenda plagg tryckte på både det ena och det andra - så det fanns bara ett alternativ..
Att slänga av sig alla plagg för att kunna andas.. Så här sitter jag.. näckbloggning.. ;)

Och med alla kläderna av, så reagerade jag på hur ovanligt låg magen är såhär efter en hel dag av förvärkar.. är du på väg ut, hjärtat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0