Förlossning?

Var nära på att ringa förlossningen idag..
Har haft sådana jäkla förvärkar hela dagen (igen!) som dessutom har varit ännu mer intensiva än igår.
Det har strålat ner i ryggslutet och det har varit något slags tryck neråt - mot "utgången" (hehe, där var jag väl fyndig?)

På vägen hem från jobbet så trodde jag att jag skulle avlida.. gjorde så sjukt ont i hela mittpartiet av magen och neråt.. men samtidigt så var det inte så illa som jag tror det kommer vara den dagen det verkligen är dags..
Men man börjar ju undra..

Har iallafall läst att förvärkar oftast slutar eller minskar åtminståne när man tar en varm dusch eller ett bad.
Så det ska jag göra nu..

Först ska jag blanda iordning min dip till gurkan och paprikan så jag är fit for fight när Idol börjar.

Check!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

men oj! jag tycker du ska ringa din barnmorska och fråga vad du ska göra när det blir så! hade en vän som åkte för att kolla upp sina sammandragningar (hon ska ha den 11e nov) och det visade sig att hennes livmodertapp var för kort, de kände barnets huvud och nu ska hon hålla sig hemma sängliggandes för att inte förlossningen ska starta!



kram

2009-09-17 @ 09:42:30
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0