Tröttast

Har verkligen inte sovit många timmar inatt.. :(
Gick och lade oss strax efter tio, mös lite och sen somnade Fredrik, som en klubbad säl. :) (han är så söt när han sover)
Jag låg fortfarande klarvaken.. gosade lite med Eddizon tills jag ledsnade och gick upp för första gången..

Satte mig i soffan en stund, kollade bloggar osv.. sen när ögonen började bli tunga gick jag tillbaka till sängen och gjorde ett nytt försök till sömn.. nån timme senare var jag tvungen att kissa och efter det var jag "pigg" igen.
Tvingade mig dock till att försöka somna, men efter att jag gosat med Eddizon (utan att ens känna mig sugen på att sova) i ca en timme så gav jag upp och gick tillbaka till soffan..

Och här har jag nu varit sedan kl halv fyra imorse - klarvaken..

När Fredriks klocka ringde kl fem var jag in och morgonmyste lite med honom innan han var tvungen att gå upp och gå till jobbet.. och nu är klockan snart sju och NU är jag så trött (i kroppen och huvudet) så att jag mår illa.
Men får jag någon ro så att ögonen kan somna? Nope..

Men men.. jag ska göra mitt bästa.

Jag behöver sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0