Mickelsmäss

Igår var det så dags igen, för årets upplaga av Mickelsmäss.
Vi hade lite mer tur med vädret i år.. var faktiskt uppehåll ganska länge.
Hittade ett stånd där dom sålde strumpor (14 par för 100 spänn) så där plockade jag ihop ett gäng, men det var också det enda som jag köpte i år..
Fredrik hittade också ett stånd där de sålde strumpor (sportsockor, 20 par för 100 kr).

Var lite besviken över utbudet i år.. hade hoppats på att hitta något fint till bebis, men det finns ju mest bara strunt numer.. Vet inte om det är jag som inbillat mig, eller om jag bara blivit äldre - men jag tyckte att det fanns ganska mycket fint förr, när jag var yngre.

Men men.. vi strosade iallafall runt ett tag, träffade lite trevligt folk och undvek regnet så gott det gick när himlen väl öppnade sig. Åt en bärstaklämma (ett måste under mickelsmäss).
När vi ledsnat så åkte vi hem till mamma en stund, åt lite och så.
Sen fick vi med oss lite grejer hem, bla en gungstol och en vagga, lite filtar osv. 

När vi kom hem, mumsade vi lite chips och dip och sen myse vi en stund innan jag gick och la mig på värmekudden innan jag somnade. Hade så jäkla ont i ryggen efter att ha varit uppe och gått hela dagen.


Nu är det måndag igen, och en ny fullspäckad vecka har startat. 
Har något inbokat varje dag den här veckan.. 

Idag ska jag jobba, är inte alls sugen - men vad gör man?
Det är bara att tagga till och bita ihop.
Snart kommer bebis och och då blir det inget jobb på länge.  
Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0