Fredagsmys

Gårdagens "planerade" fredagsmys blev ändrat i "sista minuten".

Precis när vi låg i soffan och diskuterade vad vi skulle äta till middag så plingar det till i våra mobiler och det visar sig vara Petra som är nyfiken på våra planer för kvällen. Eftersom vi egentligen inte hade några (mer än middag, idol och mys) så bestämmer vi oss för att träffa henne och Jonte.

Sagt och gjort.
In i duschen (fan va underskattat det är att duscha - stod säkert där i minst en halvtimme.. hehe) och sen iväg till Willys för att handla till middagen. Det blev fläskfilé, klyftpotatis och beasås. Dessutom gjorde Petra någon mumsig efterrätt (som jag tyvärr inte fick i mig.. det var lite halvtrångt i magen.. hehe)

Sen glodde vi Idol - var ganska så besviken på dom igår kväll - det var ju inte nån som var RIKTIGT bra, utan alla lät falskt och tillgjorda.. njae - hoppas dom rycker upp sig till nästa vecka.. annars kommer jag nog inte orka kolla varje vecka.. :P

Efter Idol så hade vi tänkt att se på film, men både Fredrik och Jonte slumrade till i soffan så jag och Petra surrade lite, klappade på magen och strax innan elva så tackade Fredrik och jag för oss och åkte hem.

Verkligen en supertrevlig kväll! Borde göras oftare..


Idag är det jobb som gäller - både för mig och Fredrik.
Han åkte klockan 6 imorse, var superkonstigt att vakna utan honom en lördag.
Men men.. klockan fem slutar jag och då ska vi åka till min kusin och gratta henne (hon fyllde år i veckan) och sen ska vi hem till mamma och äta middag och kika på fotbollen.
Blir nog ett par öl för Fredrik så vi sover kvar där över natten och sen på söndag tänkte vi åka till Enköping och hälsa på Hanna och pojkarna.

Fullspäckad helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0