Fem blev ett

Har nyligen kommit hem från jobbet.
Var en relativt lugn dag idag.. bebis var ganska lugn också - och det var inte jättemånga som ville köpa snus vilket resulterade i lite mindre mängd sammandragningar än vanligt. :)
Skönt!

Men jag fick en ganska så positiv överraskning när jag kom till jobbet idag.
På dörren in till omklädningsrummet satt en lapp med mitt namn på.. öppnar, läser och ser att mina sista fyra pass i nästa vecka har blivit borttagna. Så imorgon jobbar jag mitt sista pass innan jag blir helledig!

Jobbar 8.30-13.45 och sen är jag ledig ända fram till bebis kommer.
(sen är jag ju inte ledig - då är jag mamma)

Anyway.. nu ska jag och älskling plocka undan lite i köket innan vi lagar middag.
Han kom också nyss hem - jobbade över idag.. han är så duktig min man!


Så.. from torsdag är jag ledig - någon som vill leka?


Kommentarer
Postat av: Kaosmamman

Hej smulan!



Jag är helt ledig i helgen, och nästa helg är ja ledig fredag och söndag. :) Sen har ja inte fått ngt schema.

Ska ju ut till din fd chef o träffa henne nästa fredag iofs. Kl 13 tror ja de va,. haha, kanske borde skrivit upp de,. :) Hör av dig! PUss

2009-10-14 @ 16:55:56
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0