I'm so proud!

Idag har jag varit riktigt duktig!

Vaknade riktigt tidigt, och var pigg som tusan.. Såg att mitt sista inlägg var skrivet redan före sex i morse. :)
Så efter några timmar framför datorn - bloggandes, facebookande osv så började klockan närma sig ett mer "normalt" klockslag.

Tack vare Evelina så hittade jag en sida där man kunde kika på lite serier via nätet, så nån timme gick åt till det, och en stund senare när jag sökte efter information angående gravidfoton så fick jag plötsligt en TROJANSK HÄST!
Så hela min dator är totalt oanvändbar - törs fan inte starta den igen, så länge jag har den där.
Jag har massor med lösenord och andra pivata saker på min dator, BankID osv..

PANIK!!

Så det var bara att koppla ner nätet, stänga av datorn och glömma datorn och internet för resten av dagen.

Så då satt jag där i soffan, utan någonting att roa mig med..
Så jag fick den briljanta idén att börja plocka undan lite i vardagsrummet och köket.
Sagt och gjort.. nu är golvet torkat, hela soffan dammsugen, alla hyllor dammtorkade och organiserade.
Köket är tömt på disk och ala bänkar glänser så fint. :)

Efter att jag städat klart så skötte jag dessutom mitt jobb som fotbollsfru och slängde på mig ett antal lager kläder (inkl långkalsonger, raggsockor, benvärmare, mössa och vantar) för att sen ta mig ner till Österängen och stötta Bälinge IF i deras sista match för säsongen.
Matchen slutade i vinst, men det var på håret.

Så nu är Fredrik borta hos en lagkamrat och dricker öl resten av kvällen - för att fira att säsongen är slut.

Jag sitter hemma - hoppas att det är någon bra film på tv ikväll, annars slutar det säker med en tidig kväll.
Vilket ioförsig kanske vore det bästa.. jag var ju trots allt uppe redan klockan 5 imorse..


Imorgon är det mickelsmäss - hoppas verkligen vädret blir bättre!!

Hoppas Ni har en trevlig kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0