30 dagar kvar..

Shit.. va fort det går ändå.
Jag som tycker att det går så himla långsamt just nu.. men det är väl mest för att jag liksom ser i kalendern att det fortfarande är en massa dagar kvar tills jag får vara HELT ledig..
Har ju planerat (tillsammans med min chef) att jag ska jobba fram tillochmed den 20 oktober..
Vilket är 12 dagar till. Kan låta lite.. men just nu känns varje dag som typ tre så det är låååångt kvar.

Usch usch..

Börjar iallafall vänja mig mer och mer vid sammandragningarna som jag har, dagligen - ett antal gånger per timme..
SUCK!
Nu börjar de kännas mer och mer också. Vissa gör så ont så att jag vill hålla andan - men så kommer jag på mig själv och tvingar mig att andas.. måste ju ha syre för sjuttsingen!

Förkylningen är dessutom jäkligt jobbig.
Den har liksom legat och pyrt under ytan i säkert två månader nu.
Har varit lite förkyld/snorig osv under hela graviditeten - men nu är det jobbigt.
För jag vaknar varje morgon med en taggtråd i halsen - kan knappt svälja. *AJAJ*
Idag plussades det dessutom på av huvudvärk - nästan migrän liknande.
Ska försöka svälja ner några Alvedon och se om det blir bättre..
Måste bli bättre, ska ju börja jobba klockan 14.


Anyway..

Trots alla krämpor och "problem" så mår jag ju bra, otroligt bra.
Det är fantastiskt att vara gravid och jag kommer absolut att vilja göra om det..
Men nu längtar jag så efter att få bli tre här hemma.. att få mysa med VÅRAN lilla bebis, som vi har skapat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0