Valpen i bilder

Det slog mig att det var länge sen ni fick se en bild på magen..
Tänkte att ni (som inte ser mig varje dag) var nyfikna.. =)
Så här kommer en liten skörd av bilder.. bättre det än inget alls visst?



Vecka 12 (11+1)



Här fick tassarna vara med på ett hörn också.. =)

Vecka 12 (11+6) (båda bilderna, olika timmar bara)



Vecka 14 (13+2)
På den här bilden har jag på mig det enda paret jeans jag kan ha numer..
Ett par jeans från herravdelningen på HM. Storlek 30 (HERR)
Sista paret jeans jag köpte - innan jag blev med valp.. var i storlek 25 (DAM)

Haha. =)

Men visst har det blivit en liten kula?
(Och om ni undrar.. jag älskar min lilla kula.. trots klädproblemen.. =))

Kommentarer
Postat av: Shonna

Du e SUPERFIN!!

Tror att den syns så pass mycket nu för att du var ju smal som en sticka innan juh!! hehe! Den klär dej!

En bild varje vecka vore najs, så man får vara med på avstånd och se den växa lixom : )

2009-05-05 @ 18:34:11
URL: http://shonna.blogg.se/
Postat av: Moi

Nyfiken i en strut är du! Som vanligt!

2009-05-06 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0