Jobb, grillning och Eurovision

Introduktionen på nya jobbet gick kanonbra..
Det var inte alls särskillt svårt att lära sig hantera kassan och alla dessa knappar man skulle knappa in när det gällde olika varor. Satt själv mesta tiden och det gick faktiskt ganska bra, om jag får säga det själv.. =)

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och vi pratade jobb, graviditet och karlar ganska länge.
Senare på eftermiddagen kom Sebbe och Elin förbi och vi pratade en stund.. Fredrik kom ut efter jobbet och vi avslutade kvällen med att grilla och äta god mat hemma hos mamma.. Kikade film på kvällen och "proppade" i oss en massa chips och dip.. Jag mådde ioförsig illa efter bara lite chips, så.. men gott var det. =)
Så blev vi kvar över natten..

Vaknade ganska tidigr imorse och gick ner till mamma efter ett tag så gjorde vi iordning frukost och åt samtidigt som vi löste melodikrysset, alla tre. =)

Nu har vi kommit hem, gett katterna mat och om ca en timme kommer kanske mamma förbi och hämtar mig och så blir det isåfall fotbollsmatch. Fredrik spelar hemmamatch i Bälinge och vi kanske ska titta..

Sen ikväll ska vi åka ut till Länna, för att grilla tillsammans med Jonte och Petra, och sen (om vi lyckas övertala Petra) så ska vi kika på Eurovision Song Contest.. =) Heja Sverige!


Imorgon ska vi ta en sväng till Enköping och kika på ponnyhoppningen på Åkerby.
Funderar på att slå en pling till Hanna (kanske tillochmed båda Hannorna) och se om någon (eller båda) kanske har en liten stund över för att få besök av oss.. =)

Anyway..

Nu ska jag väl klä mig lite inför kvällen.
Varmt för fotboll och lite piffigare för grill och melodifestival =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0