B A Z E

I onsdags (20 maj) fick jag träffa en väldigt god vän till mig.
En vän som har betytt väldigt mycket för mig under de senaste åren.
En vän som jag kunde vända mig till oavsett om jag behövde prata, ha någon att dricka en kopp kaffe med, eller höra en grym låt..
För några år sedan stängdes stället där vi träffades oftast, och efter det tappade vi lite av vår kontakt..
Men han har fortfarande varit väldgt viktig för mig.. kanske mer viktig än jag själv förstått om jag ska vara ärlig.
Sen flyttade han.. hela vägen till Norge. =(
Och i onsdags - så var han här igen.. på hemmaplan, inte bara i Uppsala, utan även i "våra" gamla lokaler.

Den här vännen, är såklart Thomas "Baze" Neuman!
Världens grymmaste DJ, och en fantastisk vän.. som alltid ställt upp och lyssnat oavsett vad det gällde.

Du betyder massor, Thomas..
Önskar vi kunde ses oftare!




Anyway.. nog med "smörsnacket"...
I onsdags så var han ju då här.. och spelade på Sev.. oj, förlåt.. People.
Det var ca 20 pers på plats.. men det spelade ingen roll.. I DJ-båset så var det fest!
Jag och Fredrik, Stoffe och Baze stod och dansade, skrattade åt vissa låtar som Baze spelade och sjöng med, förstås!

Underbara Thomas spelade flera stycken Linda låtar - han vet vad jag gillar.. ;)

Härligt att träffa Stoffe också.. var nästan lika länge sedan jag träffade honom, som när jag träffade Thomas sist.
Gillar eran nyhet, raring.. hoppas allt går bra och att vi ses oftare, vi med.. =)


Tack för en härlig kväll, Thomas.. synd på mängden folk, men vi hade ju kul.. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0