Sängprovning, Tuva och middag i Fjällnora.

I lördags åkte vi runt i stan och provade sängar.
Jag har sovit så illa i vår säng under flera månader så vi har bestämt att vi ska köpa en ny.
Så vi var in på Kungsängen och Sova.
Vi hade väl redan bestämt oss för en säng på Kungsängen, men vi fick en väldigt massa bra tips när vi var inne på Sova.
Tips, som vi kan använda när vi åker tillbaka till Kungsängen för att göra klart köpet.

På kvällen skulle vi åka ut till Fjällnora för lite middag och kvalitetstid med Fredriks föräldrar.
På vägen ut stannade vi till en snabbis hos Niclas och Sara - för att se på det lilla underverket.
Hon var så liten och söt.. jag undrar verkligen om hon är släkt med Niclas.. hehe.. =)

Ohh, vad jag längtar tills våran lilla valp kommer ut..
Jag vet att det är evigheter kvar, men jag längtar och längtar. =)

Middagen var kanongod, som vanligt, och vi åt oss mätta och latade oss sedan i soffan framför en film.
Fredrik ville hemskt gärna se Crocodile Dundee (hur man kan tycka att det är en bra film, det vet jag inte.. men vad gör man inte för sin karl?)

Blev kvar där över natten också, och fick sova gott.
Jag hade nåt knas med ryggen/nacken och hade superont hela natten.. försökte (med hjälp av Fredrik) att massera bort det, men inget hände.. =(

När jag vaknade igår var det lite bättre dock..

Runt lunch åkte vi hem igen och tog det lungt innan Fredrik skulle iväg på match.
Jag sov gott i soffan vid det laget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0