Paltkoma sen hungrig igen..

Blev ordentlig grillning ändå, trots det tråkiga vädret.. regnet hann ju tillochmed sluta innan vi väl startade..
Så det blev kanongoda grillade köttbitar, egengjorda klyftpotatisar och bearnaisesås. Och lite sallad på det..
Sen hade Anna och Danne med sig efterrätt i form av chokladpudding och glass..
Lagom till efterrätten kom även grannen Erica (Dannes syster btw) förbi och tog en kopp kaffe och lät sin hund Baileys (liten galen terrier) busa med Eddizon en liten stund.

Så det blev en rejäl paltkoma efter maten nu - men tro det eller ej..
Jag är hungrig igen... haha.. =)

Det är fan inte lätt att ha nån som äter upp allt man stoppar i sig.. hehe


Mycket trevlig kväll..
Får vi ta och göra om snart.. kanske som du sa, Danne.. nästa vecka?


Imorgon ska jag åka hem till mamma och hälsa på.. prova lite "större" kläder och låna hennes skrivare.
Sen ska jag springa runt i stan och på gränby för att dela ut mitt CV - så jag får ett jobb nångång.


Nu är det Greys!

Kommentarer
Postat av: Moi

Greys is the shit :)

2009-05-06 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0