Jobbig dag igår, jobbig dag idag..

Gårdagen blev inte riktigt som det var tänkt..
Planen var att åka ut till Caroline i Bålsta på inflyttningsfest, såg verkligen fram emot att få träffa en massa Enköpingsfolk (för en gångs skull) men så blev det iallafall inte.
Eftersom vi inte åkte dit så bestämde vi oss för att åka ut till mamma och lyssna på hennes kör när dom "sjöng in våren".
Ganska bra konsert, förutom kör nummer två som också var där och skrålade - dom var ju riktigt kassa.. hehe

Efter konserten åkte vi hem till mamma och skulle äta tacos.. jag körde ungefär 3 kilometer.. älskar verkligen att köra bil, önskar att jag hade haft körkort.. borde vara dags att skaffa det nu..
Synd bara att jag har noll inkomst och inga sparade pengar för det.. inte direkt lätt då..
Kan ju för fan inte ens köpa lunch, än mindre skaffa körkort..

Nåväl, det blev en ganska lugn kväll, med mat och degande framför teven.
Riktigt trevligt..

Idag är allt som vanligt igen..
Jag är ensam hemma, Fredrik är någon annanstans.

Ikväll ska vi tydligen till min bror, men jag har inte hört något om varken tid eller om det faktiskt blir av..
Men den är ju Fredrik som sköter planeringen, vilket brukar resultera i INGA KONKRETA PLANER..

suck..



Magen är lite jobbig idag, spänner och drar som sjutton..
Det gör nästan lite ont..
Ligamenten runt livmodern gör också ont idag, VARJE gång jag reser mig eller byter ställning så liksom hugger det till..
Något som tydligen är vanligt och något man får vänja sig vid.. men fan va jobbigt det är..

Annars så väntar jag bara på uppdatering av Cilla.. så vi får veta om hennes lilla groda har hoppat ut än eller inte..


Och jag är fortfarande sugen på Subway.. har varit det i snart en vecka i sträck nu.. fy fan va gott det vore med en hel Subway Melt på parmesan/oregano bröd, alla grönsaker (utom lök, jalapeños, oliver), sweetonion sås, salt & peppar.
FY FAN VA GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0