Jahapp.. verkar som någon tog beslutet åt mig..

Nog för att man själv har använt uttrycket "när du minst anar det, så händer det", men inte visste jag att det faktiskt funkade..

Lagom som jag nästan bestämt mig för att jag ska strunta i att fortsätta söka jobb och börja plugga istället, så ringer dom ifrån ICA Supermarket Örsundsbro.. och nu ska jag på arbetsintervju imorgon klockan 13.00.
Vad jag förstod det som är det "bara" ett sommarjobb, vilket kanske inte kommer innebära så himla mycket tider men ändå en inkomst.. kanske kan plugga samtidigt?

Det beror ju helt på hur mycket timmar jag får och hur jag kommer att jobba..
Annars kommer det ju sluta som alla andra gånger när jag försökt plugga på distans..

Ja, jag får helt enkelt vänta tills efter intervjun med att bestämma mig för om jag ska plugga eller inte..
Måste anmäla mig före torsdag dock, annars hinner jag inte med på den kommande kursstarten..

Önska mig lycka till imorgon..
Och fortsätt gärna kommentera och tycka till angående mitt beslut..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha okej, men lycka till med intervjun då! =)

2009-05-11 @ 20:45:50
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: ELIN

Vad ska du plugga isåfall ? :)

2009-05-11 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0