Arbetsintervju..

Vet inte ens om man kan kalla det för en intervju..
Jag kom dit, vi presenterade oss, satte oss ner och inom tio minuter hade hon erbjudit mig jobbet!
Japp, du läste rätt..

JAG HAR FÅTT JOBB!

Ska börja min introduktion på fredag redan, klockan 08.30 ska jag infinna mig på ICA Örsundsbro för att få lära mig hur det går till när man öppnar butiken och sen ska jag lära mig kassan. =)
Kommer att utbildas av en gammal fotbolls"kollega".
Sen på måndag ska jag jobba kvällpasset, så jag får lära mig hur det går till närman stänger.

Sen kommer jag att å jobba ca 100% under hela sommaren och jag kommer få vara kvar ända fram tills lillknodden ploppar ut.. visserligen kommer jag få gå ner på ca 60% istället, men känns inte helt hemskt det heller..


Så himla skönt!

Jag har fått jobb!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis!

2009-05-13 @ 09:00:04
URL: http://beamedbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0