Ultraljud, jobb/student

Idag är det äntligen dags för det efterlängtade ultraljudet.. 
Om ca en och en halv timme får vi se våran lilla bebis.. hurra! =)
Riktigt spännande!

Efter ultraljudet så sjutsar Fredrik ut mig till Örsundsbro i raketfart så jag kan börja jobba.
Börjar ju egentligen halv nio idag (som ni ser har klockan redan varit halv nio) men eftersom min chef är så himla go så fick jag komma lite senare idag pga ultraljudet..
Sen jobbar jag fram till kvart över sex (kan tänka mig att jobba lite längre, om dom skulle behöva.. med tanke på att jag fick komma sent liksom).

Fredrik däremot ska åka tillbaka till stan för att fira våran lilla Jullan, som tar studenten idag!! Hurra hurra för dig!! =)
Önskar jag hade kunnat vara med, raring.. men vi får fira en annan dag! =)

Dessutom, också i Uppsala, tar Elin studenten.. Grattis till dig också, gumman!

Och sist, men verkligen inte minst (viktig) ANNIKA!!
Önskar verkligen att jag hade fått vara med, vi har ju pratat om den här dagen i evigheter!
Jag önskar dig all lycka på din stora dag! Love ya!


TIll er alla tre!
Hoppas eran dag blir fantastisk flickor - och kom ihåg.. den här dagen kan ni aldrig göra om, så gör det bästa utav den! Oavsett om det regnar, snöar eller solen skiner så kommer det här vara en av de bästa dagarna i erat liv, ganska länge! Passa på att njuta, passa på att skrika sönder halsen om ni känner för det! Och framför allt.. passa på att vara stolta för...

"NI HAR TAGIT STUDENTEN, NI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR NI HAR TAGIT STUDENTEEEN, FY FAN VA NI ÄR BRA!!!"

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för inlägget!! jag kan säga att jag hade super kul å att de tog ett tag tills min hals va ok igen haha!



hoppas du fredrik å bebisen mår bra! vi ses på fredag! hör av er om ni behöver hjälp med något då!!

pussar

2009-06-13 @ 19:18:34
Postat av: Elin

Tack! Nu har vi internet (ÄNTLIGEN!) :) Hoppas du mår bättre och att du slipper massa krångel med maggen !

2009-06-17 @ 00:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0