Släktträff

Igår morse bar det av.. mot Sundsvall och släktträff.

Jag var så pass liten när vi sågs senast så det var nästan ingen som kände igen mig, men jag kände heller knappt igen någon heller.. så det var ju ganska rättvist.
Hela familjen åkte upp. Mamma & Mats, Ann-Sophie & Olle, Michael & Malin och så jag & Fredrik förstås..
Och Dizzie.

Det var en ganska trevlig kväll, trots regnet som öste ner konstant under hela kvällen.. gjorde ju stämningen lite tråkigare då man inte riktigt trivdes där inne i kylan under partytältet.. kallt som faen var det..
Vi hade tjugo minuter av uppehåll under kvällen och under den stunden grillade vi maten, och sen fortsatte det regna igen.. booring booring..

Jag ledsnade ganska tidigt, både av trötthet och kyla - så jag tog min "feta" mage och hoppade i säng i husvagnen..
Ganska skönt att sova faktiskt, lite väl kallt kanske.. men jag hade ju Dizzie som låg tryckt intill och värmde mig. =)

Nu är vi iallafall hemma igen, efter en låååång resa hem i ösregn..
Setat dåligt, och obekvämt.. ska bli riktigt skönt att få sova i våran säng ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0