Foglossning och kattvänlig balkong

Så kom till slut straffet för att jag hittils mått så oförskämt bra genom hela graviditeten..
Idag fick jag uppleva hur foglossning känns.. fy fan säger jag.
Stackars människor som upplever det varje dag.. jag är inte avundsjuk.. =(
Hoppas verkligen att det går över, för det är absolut ingen mysig känsla kan jag lova..

Det var iallafall en helt underbar dag fram tills att "attacken" kom..
Har legat i flera timmar i stadsparken och solat, läst bok och smaskat jordgubbar. =)
Strax före två kom Madde ner på stan och vi gick och spelade minigolf - slutade på exakt samma poäng faktiskt..
Vi var dock inte så himla bra, någon av oss.. =P

Efter minigolfen tog vi en glass, sen åkte vi hem till henne för att hälsa på hennes kattungar som våran Eddizon har varit med och skapat. =) Han är duktig våran lilla plutt..

Så medan jag satt i telefonkö hos akutgyn så har Fredrik spenderat den senaste timmen med att sätta upp nät på balkongen så att våra bebisar (katterna) kan vara lösa ute på balkongen utan att vi är där.. =)
Han är så duktig, min karl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0