Aatjooo!!

Snorig, hostig och hes som en kråka.. =(
Jag är förkyld!

Trodde att jag kanske skulle klara mig när jag inte känt av något på ungefär en vecka efter att Fredrik gick runt här hemma och snorade och hostade.. men tji fick jag.. I lördags morse vaknade jag och var täppt, tung i huvudet och allmänt risig.. Kände mig dock inte supersjuk så jag gick såklart till jobbet.. och väl där märkte jag tydligt att jag inte var särskillt frisk längre.. =(

Igår var allt ännu värre, tror kanske att gårdagen var kulmen på förkylningen vilket då borde innebära att den snart går över.. Idag är jag mest hes, och näsan är superfull (ursäkta.. men, hur ska man annars förklara det?)

Nåja.. jag får väl sitta här inne och kurera mig.. med massor av te och kanske lite soppa.. =)

Skulle ha jobbat imorgon, men det var ju bara att glömma..
Förhoppningsvis ska jag väl vara frisk tills på torsdag när jag ska jobba nästa gång..

Imorgon eftermiddag ska jag till läkaren för att kolla upp ryggen.. just idag känns det ju knappt.. men så har det ju varit de senaste dagarna, jag känner knappt något alls, så länge jag inte rör mig.. men så fort jag är uppe och går, eller framför allt efter att jag har jobbat och är på väg hem (gåendes till bussen framför allt) då jävlar gör det ont..
Får väl se vad han/hon säger.. men det skulle vara skönt att få veta vad det är.. om det är en sträckning eller liknande som snart kommer gå över, eller om det är något riktigt illa.. =(

Anyway..

Sen på onsdag är det säsongsavslutning på Greys Anatomy och dessutom vm-kval i fotboll.. hoppas verkligen att det går bättre på onsdag än det gjorde i lördags.. =(

Håll tummarna för att jag blir frisk nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0