Midsommar 2009

Årets upplaga av midsommarafton firades ute i Fjällnora med vänner och bekanta.
Det blev en riktigt lyckad dag och kväll med mycket bra uppslutning.

Runt lunch möttes vi och började dagen med att åka ut på sjön med en träflotte allihop och därute åt vi lite lättare lunch och njöt av solen som bestämde sig för att dyka upp.
Väl tillbaka på torra land styrdes det upp brännboll nere på fotbollsplanen.
Uppenbarligen låg planen lite för nära fårhagen - för av de fyra tennisbollar vi hade.. finns det INGEN kvar =)
Mycket roligt och självklart så vann vårat lag.. självklart tack vare min fenomenala insats!

Efter brännbollen började folk bli lite hungriga så därför startades grillarna.. och inom kort så satt vi uppe på ladan och åt mat, sjöng snapsvisor och skrattade gott i trevligt sällskap.
Alkoholen flödade (självklart inte i min kropp) och folk blev glada och roliga.

Jag slapp vara ensam nykter på festen också, tack vare Cissi som också är gravid och Ica som eftersom hon ammar lilla Isak inte är särskillt intresserad av alkohol hon heller.. =)

Festen avrundades till slut, men innan vi gick och lade oss (jag och Fredrik) så hann vi med en stund i bastun tillsammans med bland andra Chippen.


Tack så mycket alla ni som var med och gjorde den här fantastiska dagen/kvällen riktigt rolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0