Födelsedag

20 juni (på midsommardagen) fyllde jag år igen.. tyckte att det var alldeles nyss jag fyllde 22.
Nu är jag tydligen 23.. jisses vad fort tiden går.

Eftersom 95% av min bekantskapskrets var bakis på midsommardagen och eftersom vi inte kom hem förän efter halv sju så firade vi på söndagen istället.
Det var riktigt trevligt. Vi hade fullt hus - tur att det var fint väder så vissa kunde sitta på balkongen också, annars hade vi inte fått plats.. =)

Fredrik hade bakat bullar på lördagskvällen och på söndagsmorgon gjorde vi (jättefina) tårtor.
Vi kom fram till att vi kommer ha fruktansvärt kul att göra tårtor till den lilla när h*n ska firas.. Hur kul som helst ju..

Tack till alla som var här och firade mig och ett extra tack till Jenny som hade hjälpt till med att baka kanongoda muffins (cupcakes) till alla. =)

Så var man ett år äldre..
Och HU vad det känns.. i benen, ryggen och jag tror mig se gråa hår.. hehe
Njae.. ingen åldersnoja här inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0