Bröllop och namn..

Min bror ska gifta sig!!
Han gick ner på knä och friade till sin Malin i förra veckan, och nästa sommar blir det bröllop!

Hurra, hurra!
Grattis grattis älskade bror!



Och vi funderar på namn..
Vi har ju haft två namn i stort sett klara... ett pojk- och ett flicknamn.. men eftersom vissa har påpekat att flicknamnet redan "ägs" av en hund, och en väldigt välkänd figur ur en ännu mer välkänd filmserie.. så har vi tillsist (nästan) valt bort det..

Numer funderar vi på två helt andra namn..

Men den här gången tror jag att vi behåller namnen för oss själva..
Dels för att slippa höra folks åsikter och gliringar och dels för att det trots allt är vi som ska bestämma i slutändan.. bara vi, inga andra.. Och det är ju vi som ska säga och ropa på det namn vi väljer i ett antal år framöver..

Så.. vilket namn den lilla får i slutändan - får ni veta den dagen h*n föds.. =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Äh, kom igen, lite smygtitt kan man väl få? Hihi. Har Hanna här bredvid mig, hon är också nyfiken! Men nä, skriv inte ut på bloggen, då kommer någon och "tar" erat namn.. det vill man ju inte ; D Puss på dig!

2009-08-03 @ 15:23:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, visst ska det bli roligt med bröllop.

Namnen ska ni alldeles klart välja själva. Bra tanke och initiativ...

2009-08-05 @ 08:27:29
Postat av: Ann-Sophie

ja visst blir det underbart med bröllop!!



jag borde ju ha något att säga till om namnet... om jag nu ska bidra i namngivningscermonien... ? haha..

2009-08-05 @ 21:15:58
Postat av: Hanna the maschmallow

Knepigt att de blev sådär med namnen, men ännu ett bevis på att vi tänker samma tankar du och jag. :) Love you maschis. :)

2009-08-07 @ 21:24:18
URL: http://homeofhanna.blogg.se/
Postat av: Elin

Spännande! En del brukar ju veta exakt men sen när lillen kommer ut så ändrar de sig för att den ser ut som något annat.hihi Jag vill att den ska komma ut nu :)

2009-08-12 @ 00:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0