Thin by day, fat by night!

Lika roligt varje dag..
Går och lägger mig med världens kula på magen och vaknar med en helt "normal" platt mage.. haha
Nåja.. helt platt är den ju såklart inte, men plattare än när jag gick och lade mig iallafall..

Det blev en lång dag igår.
Jag och mamma började med IKEA, jag satsade på saker/prylar till sovrummet.
- överkast
- kuddar
- "pynt"
- filt till sängen
I förrgår köpte jag gardiner också, så nu ska det bli fint i sovrummet.
Har bestämt mig för att ta ett rum i taget.. Nu när jag ändå är arbetslös så kan jag ju städa och piffa i "min" egen takt, så har vi kanske en fin och fixad lägenhet i slutet av månaden.. (städningen hoppas jag blir klar tidigare.. hehe)

Anyway.. Fredrik ska iväg på fotbollsmatch senare idag och då hade jag tänkt ta tag i sovrummet..
Innan dess blir det soffan, framför teven - lite frukost och kanske lite mysande. =)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0