Mama knows!

Ah, äntligen vet mamma om att hon ska bli mormor..
Det var så himla skönt att berätta.. Nu behöver man inte smyga längre..
Nu ska vi bara berätta för Fredriks föräldrar och våra syskon och sen kan vi andas ut på riktigt!

Både hon och Mats blev superglada.. =)

Nu sitter jag och väntar på att syster ska plocka upp mig för att vi ska åka till IKEA en snabbis och handla lite grejor till mamma bland annat, sedan ska vi åka ut till landet igen och pyssla hemma hos mamsen.
Får väl se när jag kommer hem ikväll, men det blir nog inte så sent, eftersom vi har en stor dag imorgon!

Imorgon ska vi till MVC för första gången, på inskrivningssamtal och efter det ska vi åka ut till Fjällnora och berätta den glada nyheten för Fredriks föräldrar!
Spännande dag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad skönt för er att ni kan börja berätta för folk nu!!! :D

Iiiiiih, värsta kul! Kom och tänka på det igår...att när jag kommer och hälsar på i Augusti så kommer din mage vara jäääättestoooor! GAH! Värsta cooolt! :D

Puss

2009-04-16 @ 22:16:49
URL: http://shonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0