Kanonavslutning

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. men den slutade ju fruktansvärt bra iallafall..

Efter mycket om och med så lyckades jag till slut bli normal (i huvudet och i kroppen) så att jag kunde göra mig iordning för dagen händelser.. tyvärr hann jag inte bli klar i tid, så jag hann inte åka in till Enköping och fira bästisHanna.. =(
Förlåt, Hanna att jag inte kunde komma och fika med dig.. jag lovar att jag kommer alldeles snart och grattar dig..
Så istället för att stressa så tog jag det väldigt lugnt och långsamt när jag gjorde mig iordning, vilket gjorde att jag inte höll på att svimma en endaste gång. =)

Så, vid fyra var jag klar och redo att bege mig mot Örsundsbro, Marina och tjejträffen.
Självklart missade jag bussen, så att jag kom ungefär en timme för sent, men det verkade inte göra någonting.. =)
När jag kom dit var alla redan där, ja, alla utom Tess som jobbade sent - men hon kom sen.

Totalt blev vi nio stycken (alla de som var med på den första tjejträffen (som du kan läsa om i den andra bloggen)
Marina, Jessica (som även var värdar för kvällen), Caroline, Ida, Sanna, Bella, Daniella, jag och Tess.
Först lite småprat om ditten och datten, sen KANONgod mat på det följt av ännu mer småprat för att sedan avsluta kvällen i Enköping, (tyvärr var det lite delade åsikter om var vi skulle gå, så det slutade med att vi delade på oss)
En helt fantastisk kväll, jag hade fruktansvärt kul.. Märktes verkligen att vi har lite andra prioriteringar numer.
För handlade samtalen om pojkar, fest och sprit och nu pratades det mest om barn och bostadsrätter.  =)

Jag älskar er, tjejer. Tack för en helt fantastisk kväll - snart ses vi igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0