IKEA!!

Nej, jag ska inte åka till IKEA idag igen.. =)
Men däremot så fick jag precis ett samtal därifrån från rekryteringsansvarig angående jobb!
HURRA!!

Jag var ju på en gruppintervju för restaurangen för några veckor sedan och den intervjun gick väldigt bra, så bra att de ringde dagen efter och ville se mig på en personlig intervju också.. tyckte att det gick bra det också, men det slutade med att dom insåg att jag kanske inte var rätt för restaurangjobbet så dom "skickade mig vidare".
(Det lyste nog igenom att jag känner att jag har gjort restaurang och därför ville dom inte ha mig jobbandes just där)
Men, nu ringde dom igen och undrade hur jag skulle känna inför ett jobb inom logistik/lager.. =)

Hurra - visserligen är det kanske inte så himla bra med tynga lyft framöver men va fan! Finns väl andra grejer jag kan göra, eller hur?

Dom skulle höra av sig i nästa vecka trodde han, för att boka in en intervju..
Hoppas hoppas hoppas..

Jag skulle älska att få jobba på IKEA - de senaste månaderna har varit helt galet kul, och att då få jobba på lagret?
Fy fan va nice.. innebär säkerligen läskigt tidiga mornar osv, men.. jaja. =)
Bara att bita ihop - kul och ett jobb!

Håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0