Estockholmo

Nyss vaknat, ska äta lite frukost och sen hoppa in i duschen.
Måste ju piffa lite nu, när jag ska åka till stora staden och umgås med syster-yster.
Känns som att det kan bli svårt att hålla vår lilla hemlighet hemlig idag..
Magen är betydligt större än vad den brukar vara, vilket är en ganska säker "give-away" när det gäller mig..

Får väl se om syster är den som kommer på det, eller om jag bara inte kan hålla tyst?

Vi åkte till Fredriks föräldrar i lördags, dom har fått hem sin nya hund, en liten bordercollie valp som heter Roy.
Urgullig verkligen..
På vägen ut diskuterade vi angående om vi skulle berätta eller inte, men det blev tillslut inte av.. känns ganska skönt ändå. Jag vill ju att mamma ska få veta först - egentligen.
Men skulle syster nu får veta innan, så gör väl inte det något heller.. =)
Anyway.. vi åkte till fjällnora i lördags eftermiddag och åkte hem... HALV TIO IGÅR KVÄLL!!
Vi var där i mer än ett dygn.. varav minst 13 timmar jag spenderade själv - tillsammans med hunden..
Väldigt skoj. =(

Men men.. så blir det väl antar jag.. jag har ju liksom inte så mycket att göra ute på gården - det har ju dom.

Nej, men nu drar klockan iväg här igen.. måste ha hoppat in i duschen till 10 iallafall.. ska vara i Stockholm till lunch bestämde vi så.. 
Och vad ska man ha på sig?
Man vill ju ha så lite kläder som möjligt - eftersom det är strålande väder ute..
Men ju mindre kläder - desto mer syns magen.. hmm..

Dilemma. =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0